התקנת ואספקת תמרורים

אספקת והתקנת תמרורים תתבצע באמצעות חברה מוכרת בתחום תוך עמידה בדרישות החוק ובצרכים של המקום- כל הפרטים בכתבה הבאה.

מדוע חשובה אספקת תמרורים ?

אספקת והתקנת תמרורים תתבצע על ידי חברה מקצועית ומוכרת בתחום. תמרורים מותקנים במטרה לסייע לנהגים והולכי הרגל בעת ההליכה והנהיגה. מדובר על אחת הדרכים ליצור קשר עם הנהגים והולכי הרגל ולהעביר את המסר בצורה הנכונה ביותר. מדובר על תהליך נפוץ במיוחד ומשמש ליידע את הציבור מתי אפשר לעבור ומתי צריך לעצור. עם זאת, על החברה האחראית על ההתקנה להכיר את תקנות הבטיחות והחוק לפני ההתקנה.

מה חשוב לדעת על אספקת תמרורים ?

ישנם סוגים שונים של תמרורים שניתן להתקין וכעת נמנה את הסוגים השונים:

תמרורי אזהרה והתראה: כגון "דרך מפותלת", "כביש משובש".

הוריה כגון: "סע ימינה או ישר", "פְּנִיַּת פַּרְסָה שמאלה". 

תמרורי זכות קדימה: כגון "תן זכות קדימה בדרך החוצה", "מעגל תנועה".

איסורים והגבלות: כגון "אין כניסה לאופנוע", "אסורה הפנייה שמאלה".

חברה מקצועית בתחום תבצע אספקה של התמרורים השונים תוך עמידה בלוח הזמנים בצורה הטובה והמקצועית ביותר. 

 מדוע חשוב להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית באספקת תמרורים?

במסגרת התקנה ואספקה של תמרורים חשוב ביותר לבחור את החברה המקצועית ביותר בתחום. הנה מספר פרמטרים שיש להביא בחשבון:

עמידה בדרישות החוק: חברה מקצועית בתחום צריכה לעמוד בדרישות החוק במסגרת התקנת תמרורים.

ניסיון עשיר באספקה והתקנה: נוסף על כך, על החברה להיות בעלת ניסיון עשיר בהתקנה ואספקה של תמרורים למגוון נתיבים.

עמידה בתו תקן: זאת ועוד, חברה מקצועית בתחום צריכה לעמוד בתו תקן מקצועי.

אחריות: זאת ועוד, חברה מקצועית בתחום תעניק לכם אחריות על ההתקנה וכך יהיה ניתן לוודא כי אכן מדובר על חברה מקצועית.

כאשר חברה מקצועית תעמוד בכל הדרישות הנ"ל, הרי כך תוכלו להיות בטוחים כי מצאתם את החברה המקצועית והטובה ביותר ותהיה לכם האפשרות לבצע עסקה משתלמת אשר במסגרתה תהיו בטוחים כי אלמנט הבטיחות מתקיים בצורה הטובה ביותר והחברה עונה על הציפיות שלכם.

 מה חשוב להביא בחשבון במסגרת ההתקנה?

התקנת התמרורים מתבצעת על קיר בטון או עמוד. תמרורים שונים עשויים מחומרים איכותיים- מדובר על חומרים איכותי ביותר בעל עמידות גבוהה. 

מהן ההסמכות של חברה מקצועית?

חברה מקצועית בתחום תהיה בעלת הסמכות רבות וכעת נפרט:

תקן ISO 9001

תעודות "סמן צבע מורשה".

תעודות "הסדרי בטיחות באתרי עבודה".

עבודה בצבע תקני בלבד העומד בדרישות התקן 1871

הכשרות בטיחות שנתיות.

כאשר חברה מקצועית תהיה בעלת הסמכות רבות, הרי כך יהיה ניתן להסיק כי מדובר על חברה מקצועית. חברה מקצועית בתחום תקפיד להחזיק בהסמכות רבות אשר יעידו כי מדובר על חברה בעלת מוניטין רב אשר יש ביכולתה לבצע את מלאכת האספקה וההתקנה על הצד הטוב ביותר. 

כיצד תבחרו את החברה המקצועית ביותר?

בכל הקשור להתקנה של תמרורים, חשוב ביותר לא להתפשר אלא לבחור את החברה המקצועית והטובה ביותר. מדי שנה ניתן לראות ריבוי תאונות דרכים כתוצאה מאי התקנת תמרורים והתקנה לא בטיחותית ולכן חשוב ביותר לא להתפשר אלא לבחור את החברה המקצועית ביותר. 

כעת נמנה את הפרמטרים לבחירת חברה מקצועית:

עמידה בלוחות זמנים: חברה מקצועית בתחום תעמוד בלוח הזמנים ותבצע את האספקה בזמן שנקבע.

מחיר: זאת ועוד, חשוב ביותר לוודא כי החברה מציעה לכם מחיר משתלם. 

תודעת שירות: יתרה מכך, חשוב ביותר להביא בחשבון את העובדה כי מדובר על חברה ובה מועסקים עובדים בעלי תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר. 

חברות בתחום מציעות את השירות אשר יכול להפוך את חווית הנהיגה וההליכה לנוחה יותר ובטיחותית יותר. החברה מציעה מגוון רחב של תמרורים שנועדו להפוך את הנהיגה וההליכה לבטוחים יותר. חברה מקצועית תדע לספק את השירות הטוב והאיכותי ביותר, זה אשר ישפר את חווית הנהיגה ויאפשר נהיגה בטוחה יותר. 

  רגע לפני סיום

אספקה והתקנה של תמרורים צריכה להיעשות על ידי חברה מקצועית בתחום בעלת מוניטין רב. ככל שהחברה תהיה בעלת מוניטין רב יותר, הרי כך התוצאה תהיה בהתאם לשביעות הרצון שלכם והכל יתנהל ברמה הגבוהה ביותר ובהתאם להקפדה על כללי הבטיחות.

לביא בתנועה מומחים אספקה התקנת תמרורים במחירים משתלמים כלל שלטי הבטיחות ותמרורי התנועה הינם משמעותיים לשם שמירה על הסדרי התנועה המדויקים ומתאימים לאזור מוגדר כלשהו.

אופן הכנת התמרורים נקבע ומתואר על פי החוק. התמרורים אשר תוכל לספק בעבורכם חברת "לביא התנועה" יעמדו בכל הסטנדרטים הגבוהים ביותר ויענו על הדרישות והתקנים הנדרשים.

תמרורים שומרים על הבטיחות בכבישים

לוח התמרורים הנוכחי של ישראל כולל 257 תמרורים ו-95 סמלים אשר מחולקים לעשר קטגוריות שונות. כל תמרור הינו בעל משמעות רבה בשמירה על הסדרי התנועה והבטיחות בזמן הנהיגה ומעבר של הכביש על ידי הולכי הרגל. התמרורים הם מרכיביה של שפת הדרך ומייצגים בבירור את החוקים על פיהם מותר ואסור לפעול בדרכים. שפת הדרך המיוחדת הזו תשמור על הבטיחות בכבישים ותאפשר כיוון תנועה מדויק והעברת המסרים הנחוצים על מכשולים בהמשך בדרך אשר לפנינו.

הצבתם של התמרורים במקום הנכון הינה חיונית להמשך תנועה בטוחה וסדירה. תכנון נכון ומדויק של מיקומם של התמרורים בין אם בשגרה או במצבים אשר דורשים את שינוי הסדרי התנועה הקיימים, כמו במצב של עבודות בכביש, חייב להתבצע על ידי חברה מנוסה ומקצועית אשר מכירה את תוואי השטח ואת חוקי התנועה המותרים באזור.

מקפידים על הבטיחות בדרכים

חברת לביא בתנועה מקפידה על כל עניין הבטיחות בדרכים, על כן אנו נוכל לספק ולהכין בעבורכם תמרורים ושלטים שונים לשם הצבתם בצידי הדרך. נוכל לספק בעבורכם את כלל התמרורים להם אתם זקוקים. תמרורים אלו מיוצרים על ידי הטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר, זאת לשם יצירת התמרורים העמידים והבולטים ביותר, גם בשעות הלילה וגם בזמנים בהם הראות לקויה.

אספקת תמרורים תקינים ובולטים הינה חיונית לשם שמירה על הבטיחות בדרכים. כך שחברתנו מוודאת כי כל תמרור ותמרור אותו נציב יעמוד בסטנדרט הגבוה ביותר של איכות ויוכל למלא את תפקידו בצורה היעילה ביותר.

אספקת תמרורים
אספקה והתקנה של תמרורים
התקנת תמרורים
להצעת מחיר משתלמת

ולתיאום ייעוץ התקשר ל – 050-21-66656 / 050-21-66649
או השאר פרטים:

דילוג לתוכן