סימון הסדרי תנועה

סימון הסדרי תנועה זה התקשורת בין הנהגים, זאת שפה עולמית שמשתופת בכל רחבי העולם. אם כל הנהגים שומרים על התקשורת הזאת היינו מקבלים מאוד הרבה פחות תאונות בכבישים. לכן תכנון וביצוע עבודות סימון הסדרי התנועה זה דבר משמעותי. לביא בתנועה היא חברה המתמחה בתכנון וביצוע סימון הסדרי תנועה מאז הרבה שנים, הוותיקים בארץ בכל התחום, סימון הפרדת נתיבים, סימון וצביעת חניונים וחניות, סימון וצביעת חניון נכים ועד, עם הצוות הכי מקצועית לבצע העבודה שלהם כך שהם מבינים המשמעות של מה שהם עושים, לכן הם משתמשים בצוות הכי טוב ובחומרים הכי טובים בשביל קבלת הסדרי סימני תנועה הכי ברורים והכי בולטים ומחזיקים מעמד עם תכנון לפי כל הפקטורים של המקום לקבל הסימון הכי ברור.

לביא בתנועה סימון הסדרי תנועה

זה לא רק לצבוע, זה גם לתכנן ולהבין הסביב כדי לתאם הסימון בדרך הכי טובה והכי ברורה לכולם, עם עליית מספר הרכבים כל שנה צריך לדאוג יותר לשמור על סימוני הסדרי תנועה למנוע תאונות, אחד הגורמים הכי יותר לפציעות ומוות היום זה על הכביש, במקום להיות חוויה על הדרך. עלינו לדאוג לשמור על חוקי התעבורה ולשים לב בזמן הנסיעה.

תכנון שלטים להסדרי תנועה

חלק מזה לביא בתנועה לוקחים לארגן ולתאם ולתכנן השילוט, הציוד, והצבעים הכי טובים וברורים לשמור על חיים. העבודה של סימון הסדרי התנועה זה לא סתם עבודה בכל סוגיה, וגם לא רק על הכבישים, גם בתוך חניון צריך סימון הסדרי תנועה בכל סוגיה, גם אם אין שם רכבים שעוברים במהירות, עדיין החניון זה מקום צר עם מלא הולכי רגל שחוזרים או יוצאים מהרכב. בגלל זה לא רק בכביש צריך סימון הסדרי תנועה מכל סוגיה, סימון הפרדת נתיבים, סימון וצביעת חניונים וחניות, גם צריך לתאם החניון לפי הצרכים המיוחדים הרבים על ידי צוות מקצועי כמו תכנון וגם סימון וצביעת חניות נכים.

סימון הסדרי תנועה
להצעת מחיר משתלמת

ולתיאום ייעוץ התקשר ל – 050-21-66656 / 050-21-66649
או השאר פרטים:

דילוג לתוכן