צביעת חניה פרטית

כולנו מכירים את שיחות החניה המתרחשות במקומות החנייה בבניין וכוללות ברוב המקרים אטרקציות נעימות. בין אם מדובר בבית פרטי או בית משותף, כנראה שיש לכם חניה פרטית המיועדת לשימוש האישי שלכם- כל הפרטים על צביעת חניה פרטית בכתבה הבאה.

מה יקרה אם צביעת חניה פרטית לא תתבצע באמצעות חברה מקצועית בתחום?

כאשר מדובר על חניה פרטית, הצביעה תתבצע באמצעות סימון לבן על גבי המקום וכן הצבת שלט המורה על חניה פרטית. צביעת החניה הפרטית היא באחריות בעל הנכס ולכן חשוב ביותר להקפיד על כך. שימו לב, כאשר בעלי חניות פרטיות יסמנו בכוחות עצמם את החניה שלהם הדבר עשוי להוביל לבעיות שונות:
  •  סימון בשטח ציבורי במקום בשטח פרטי: במקרה בו מדובר בבניין משותף, הרי אנשים יכולים לסמן בטעות חניה בשטח ציבורי ולא בשטח פרטי, מה שעשוי להוביל לבעיות רבות ומדובר בפעולה שאינה חוקית.
  • פגיעה באסתטיקה: צביעת חניה ללא סיוע של חברה מקצועית עשוי להוביל לפגיעה באסתטיקה של האזור המסומן והצביעה תעלם במהירות רבה.
צביעת חניה פרטית ללא סיוע של אנשי מקצוע עשויה להתברר כלא נכונה בהחלט כי יש חשיבות עליונה להכיר את העבודה ולתכנן אותה היטב תוך ביצוע על הצד הטוב ביותר. במסגרת הצביעה, חשוב ביותר להביא בחשבון את החניות הנוספות בבניין ואת דרכי הנסיעה ולבצע את העבודה במקצועיות רבה, תוך סימון קווים ישירים ויציבים וכמובן שמירה על גבולות ומידות החניה וצביעה בהתאם לתקן. עוד נציין כי לצד סימון החניה יש להוסיף שלט או תמרור המסבירים כי מדובר בחניה פרטית ואף אחד לא יכול להחנות בה את הרכב. במידה ואדם זר החנה את הרכב, הרי אפשר לחייג למשטרה או לפיקוח העירוני במטרה שיצרו קשר עם בעל הרכב

למה כדאי לצבוע חניה מבטון?

חניה מבטון נחשבת לאחת הבחירות הפופולריות במיוחד. בטון עמיד וחזק יותר בטח כאשר מדובר במזג האוויר בישראל.
  • מראה נקי יותר: נוסף על זאת, בטון מקנה מראה נקי יותר בהשוואה לאספלט ואף ניתן לצבוע אותו בצורות שידמו חומרים אחרים.
  •  עמידות: צביעת החניה תבטיח עמידות רבה ותקנה הגנה, זאת בתנאי שיהיה שימוש בחומרים המתאימים ביותר ובאופן מתאים להוראות היצרן.

 למה חשוב להכין את החניה לפני הצביעה?

יש חשיבות עליונה להכין את החניה לפני הצביעה. הכנת החניה לפני הצביעה תאפשר צביעה מוצלחת יותר וטובה. חברת לביא בתנועה מעסיקה את טובי אנשי המקצוע אשר מומחים בתחום צביעת חניה פרטית ויש ביכולתם לבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר בתחום.
  • ניקוי מלכלוכים: חשוב ביותר טרם הצביעה לנקות את החניה מלכלוכים רבים ככל הניתן כמו שומנים, שעווה, אבק וסבון.
  •   הסרת חלקים רופפים: בנוסף, אם הבטון היה צבוע בעבר, הרי חשוב ביותר להסיר חלקים רופפים ומתקלפים.
  • בחירת חומרי ניקוי איכותיים: חברה מקצועית תקפיד על בחירת חומרי ניקוי איכותיים ברמה הגבוהה ביותר.

צביעת חניה פרטית מה השלב הבא לאחר הניקוי?

לאחר שלב הניקוי, חשוב ביותר לשטוף את החניה במים נקיים ולחכות לייבוש מלא. במידה והחניה חדשה, הרי ההמלצה היא להמתין לתקופה של 30- 60 יום לפני הצביעה – מדובר על זמן הדרוש לייבוש של הבטון ולהתייצבות. עוד נציין כי במידה והבטון היה צבוע בצבע אפוקסי, הרי יהיה צורך לבצע פעולת קרצוף מכאנית במטרה להסיר את שכבת הצבע טרם צביעה מחדש.

 כיצד ליישם צבע לבטון?

במסגרת  פעולת הצביעה יש ליישם צבע לבטון באמצעות מספר פעולות:
  • הכנת השטח וניקוי
  • ערבוב הצבע
  • יישום שכבה אחידה ללא עודפים
צביעת חניה פרטית
להצעת מחיר משתלמת

ולתיאום ייעוץ התקשר ל – 050-21-66656 / 050-21-66649
או השאר פרטים:

דילוג לתוכן