צביעת חניונים בפתח תקווה

צביעת חניונים נחשבת משימה מורכבת במיוחד ויש לעמוד ברמה גבוהה במחיר משתלם ואטרקטיבי. כל הפרטים על צביעת חניונים בפתח תקווה- בכתבה הבאה.

מדוע צביעת חניונים נחשבת משימה מורכבת?

צביעת חניונים בפתח תקווה נחשבת משימה מורכבת ומאתגרת בשל פרמטרים שונים אשר יש לתת עליהם את הדעת:

בהתאם לתקנות: יש לתכנן את מלאכת הצביעה בקפידה רבה בהתאם לתקנות.

שימוש בצבעים עמידים: נוסף על זאת, יש לעשות שימוש בצבעים עמידים, איכותיים וחזקים על מנת להבטיח שהסימון של מקומות החנייה ישאר במשך זמן רב.

בשנים האחרונות ניתן להבחין בלא מעט חניונים מוזנחים והדבר בא לידי ביטוי בצבעים שאינם איכותיים, דבר אשר גורם לאי סדר בקרב נהגים רבים ולכן חשוב ביותר לתת את הדעת לצביעה איכותית.

למה חשוב לבחור צבעים איכותיים?

צביעת חניונים בפתח תקווה מחייבת ידע וניסיון רב בתחום בכל הקשור לעבודות צבע. אין מדובר על משימה קלה ופשוטה כי יש להקפיד על עבודה מדוקדקת תוך סימון נכון של מספרי חנייה ושילוט על הקירות והרצפה וכמובן יש להקפיד על צביעה מקצועית של קירות המבנה.ניתן לראות מספר ציפויים המתאימים עבור חניונים כאשר צבע אפוקסי נחשב מתאים במיוחד. היתרון המרכזי בבחירת צבע זה בא לידי ביטוי במקדם חיכוך גבוה של החומר, מה שמבטיח תנועה בטוחה במטרה למנוע החלקה לא רצויה.

הנה מספר פרמטרים המדגישים מדוע יש לבחור צבע איכותי:

עמידות וחוזק: חשוב ביותר לבחור צבעים עמידים וחזקים לצביעת החניונים וסימון מספרי החנייה וסמלים נוספים.

צבע אפוקסי: ברוב החניונים יש רצפת בטון עם ציפוי אפוקסי עמיד- מדובר על ציפוי עמיד במיוחד המעניק מראה אסתטי מושלם. מדובר על צבע המקנה תחושה של רצפה חלקה. על מנת ליהנות ממראה יפה, יש חשיבות עליונה לצבוע את הרצפה בצבע זה במטרה לחדש את המראה.

מה כוללת צביעה של חניון תת קרקעי?

בישראל ניתן למצוא כיום חניונים רבים, במרבית החניונים יש רצפת בטון המצופה אפוקסי. רוב הרצפות והקירות בחניונים סובלים מבלאי, נזקי מזג האוויר ותנועה של מכוניות ואנשים. מכאן, ככל שעובר הזמן הצבע דוהה ומתקלף ונהגים רבים אינם מבחינים בסימנים השוננים כמו מספר חנייה, קומה או הכוונה ליציאה. לכן, צביעת חניון תת קרקעי נחשבת משימה מורכבת הכוללת את השלבים הבאים:

צביעת קירות החניון: יש לצבוע את קירות החניון בגוון מתאים.

צביעת הרצפה: נוסף על כך, יש לצבוע את הרצפה בחומרים מתאימים ועמידים.

צביעת עמודי תמיכה: נוסף על כך, יש לצבוע את עמודי התמיכה לצורך אזהרה.

סימון חניות: נוסף על כך, יש לדאוג לסימון חניות.

למה כדאי לצבוע מחדש חניונים?

בסיום פעולת הצביעה החניונים עוברים מתיחת פנים משמעותית ביותר- אם לפני כמה שעות היה מדובר על מקום מוזנח, הרי בסיום העבודה המקום הופך מרשים יותר ואסתטי. הנהגים מרוצים ומעדיפים להחנות את הרכב שלהם בחניון. אין ספק כי צביעה מחודשת של החניון תאפשר לכולם ליהנות מהתוצאה ולכן חשוב ביותר להשקיע זמן בבחירת חברה איכותית האחראית על מלאכת הצביעה.

מהי עלות של צביעת חניונים?

ההשקעה בצביעת חניונים היא השקעה לטווח הארוך ולכן חשוב ביותר לדאוג לצביעה איכותית. מחיר צביעת החניונים אינו קבוע אלא משתנה בהתאם לגודל החניונים, היות וניתן למצוא חניונים קטנים וגדולים. במחיר הממוצע ניתן לראות כי מדובר על מחיר החל מ15,000 ומעלה. על מנת לוודא כי המחיר מדויק, חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים מדויקת.

איך תדעו מהי החברה המקצועית ביותר?

אם כן, צביעת חניונים בפתח תקווה זאת עבודה המיועדת למומחים בלבד, זאת בשל העובדה כי מדובר על ציות לחוקים וכללי תחבורה שונים ושמירה על ביטחונם של הנוסעים. הנה מספר פרמטרים אשר יסייעו בבחירת חברה מקצועית:

שימוש בכלים חדשים: חברה מקצועית תעשה שימוש בכלים חדשים ומתקדמים בתחום במטרה להשלים את מלאכת הצביעה ברמה הגבוהה ביותר.

עמידה בתווי תקן: זאת ועוד, חברה מקצועית תעשה שימוש בתווי תקן איכותיים ומחמירים ביותר.

עמידה בלוחות זמנים: חברה מקצועית תקפיד לעמוד בלוחות הזמנים על מנת שהעבודה תתבצע בזמנים מדויקים ולא תגרום הפרעה לציבור הנהגים.

מדידה נכונה של השטח: נוסף על כך, חברה מקצועית בתחום תבצע מדידה נכונה של השטח במטרה להקפיד על צביעה במקומות המדויקים.

נראות בהירה: זאת ועוד, פעולת הצביעה תתבצע כך שתהיה בעלת נראות בהירה וברורה בעת תנאי מזג האוויר קשים.

צבעים באיכות גבוהה: זאת ועוד, מלאכת הצביעה תכלול שימוש בצבעים איכותיים בעלי תקן
מתאים.

להצעת מחיר משתלמת

ולתיאום ייעוץ התקשר ל – 050-21-66656 / 050-21-66649
או השאר פרטים:

דילוג לתוכן