צביעת אבנים משתלבות

אנו בחברת לביא בתנועה מציעים מגוון רחב של צבעים וגם צבעים לצורך צביעת אבנים משתלבות. מהן אבנים משתלבות ומה חשוב ביותר להביא בחשבון במסגרת הצביעה- כל הפרטים בכתבה הבאה.

מה הן אבנים משתלבות?

למעשה, אבנים משתלבות הן כינוי של ריצוף מבטון המיועד לצרכי ריצוף חוץ, לרבות מדרכות, כבישים, שבילים, טיילת. הבחירה באבנים משתלבות מעידה על אסתטיקה רבה- מדובר על מוצר איכותי ועמיד המיוצר בתבניות בצורה של לבנים מרובעות. האבנים מיוצרות במסגרת הליך של יציקה בין שתי השכבות, לרבות שכבה תחתונה של בטון ושכבה עליונה דקה.

כיצד יש לבצע את הצביעה?

את תהליך הצביעה ניתן לבצע על גבי ריצוף קיים של אבנים משתלבות וכן ניתן לשלב גם ריצוף לבנים במידות שונות. אבנים משתלבות יכולות להיות ממספר גוונים- השילוב של הצבעים השונים מאפשר יצירת ריצוף ייחודי ביותר ומעניין. כך למשל, ניתן לייצור אבנים עם צבע אפור וביניהן לשלב אבנים צבעוניות המעניקות מראה ייחודי. לצורך הצביעה יש חשיבות עליונה לבחור בצבעים עמידים ואיכותיים. חברה מקצועית כמו חברת לביא בתנועה  תקפיד על בחירה של צבעים עמידים ואיכותיים לקבלת התוצאה הטובה ביותר.

מה כוללת צביעת אבנים משתלבות?

צביעת אבנים משתלבות כוללת בין היתר התאמה לסוג הריצוף, בייחוד כאשר מדובר על צבעי כביש ייחודים וכך יהיה ניתן להבטיח כי הצבע לא יפגע במרקם היייחודי. כאשר יש צורך בפעולת חידוש הצבע, הרי פעולת החידוש אינה כוללת פירוק של הריצוף וכך ניתן לשמור על האותנטיות. עם זאת, יש חשיבות רבה לבחור צבע איכותי ביותר כזה שאינו דוהה או משנה את הגוונים וכן עמיד בפני רטיבות וקרינת שמש. אנחנו בחברת לביא בתנועה מבצעים את הצביעה תוך שימוש בצבעים איכותיים על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר. ישנם מספר שלבים חשובים שמטרתם להבטיח את איכות הצביעה וכעת נפרט:
  • הכנה וניקוי: יש להכין את המשטח לקראת הצביעה באמצעות ניקוי באמצעות מים וסבון ושטיפה בהתזה להמתין לייבוש.
  • צביעת הרקע: חשוב לערבב היטב את מיכל החומר ולהעביר למיכל התזה. יש לרסס במצב מניפה ממרחק של 20 – 30 ס"מ בזווית 45 מעלות.
  • צביעת המילוי: יש לערבב  את מיכל החומר ולהעביר למיכל התזה ולרסס החל מנקודת הגמר בשלב מוקדם תוך התחשבות בכיסוי ונראות.
צביעה באמצעות מיכל התזה מאפשרת ניצול מיטבי של הצבע ושחרור של החומר במהירות תוך הבנה של כמה צבע צריך בכל נקודה על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

  מה היתרונות של בחירת חברה איכותית לצורך צביעת האבנים?

אבנים משתלבות קלות לניקוי ותחזוקה ומגיעות במגוון צבעים וגימורים. אנו בחברת לביא בתנועה מבטיחים לכם מגוון רחב של יתרונות בבחירת חברה מקצועית המתמחה בצביעה של אבנים משתלבות:
  • עמידות -מדובר על צבעים עמידים  שאינם מתבלים בקלות והתוצאה היא לאורך זמן רב.
  • תחזוקה נמוכה – מדובר על אבנים קלות   לניקוי  באמצעות ציוד מתקדם.

מה חשוב לדעת על תחזוקה של אבנים משתלבות?

שימו לב, במטרה להבטיח את עמידות הריצוף של אבנים משתלבות, חשוב ביותר לצפות אותן בשכבה של סילר האוטמת של לבני הבטון וכך מונעת חדירה של חומרים לאבנים. את הסילר חשוב ביותר לחדש אחת לשלוש שנים. נוסף על זאת, יש לנקות את הריצוף באמצעות לחץ מים גבוה וכך יהיה ניתן להסיר אבק וכתמים שהצטברו על האבנים לאורך השנים. אחת למספר שנים הצבע של האבנים דוהה ולכן יש אפשרות לחדש אותו באמצעות שימוש בצבעים מיוחדים וכך לשדרג את המראה.

מה חשוב להביא בחשבון במסגרת בחירת החברה?

במסגרת בחירת חברה המתמחה בצביעה של אבנים משתלבות חשוב ביותר להביא בחשבון מספר פרמטרים חשובים:
  • איכות: חשוב ביותר להקפיד על איכות ולבחור את החברה הבוחרת בצבעים האיכותיים ביותר לקבלת התוצאה הטובה ביותר.
  • מיומנות צביעה: נוסף על כך, חשוב ביותר להביא בחשבון את מיומנות הצביעה. חברה מקצועית כמו חברת לביא בתנועה מעסיקה את טובי אנשי המקצוע במטרה לבצע את הצביעה על הצד הטוב ביותר.
  • ניסיון: חשוב ביותר לבחור בחברה בעלת ניסיון רב בתחום צביעה של אבנים משתלבות.
צביעת אבנים משתלבות
צביעת אבנים משתלבות אדום לבן
להצעת מחיר משתלמת

ולתיאום ייעוץ התקשר ל – 050-21-66656 / 050-21-66649
או השאר פרטים:

דילוג לתוכן