צביעת חניון תת קרקעי

בישראל ניתן למצוא מגוון גדול של חניונים תת קרקעיים הסובלים בין היתר מבלאי טבעי, נזקי מזג האוויר ותנועה רבה של מכוניות ונהגים. ככל שעובר הזמן, הצבע דוהה ומתקלף ונהגים עשויים לא להבחין בסימנים שונים כמו למשל סימון ליציאת חירום, הכוונה ליציאה ועוד. צביעת חניון תת קרקעי נחשבת חשובה ביותר ולכן יש לבחור את החברה המקצועית ביותר.

למה חשוב לבצע צביעה של חניון תת קרקעי

חניון תת קרקעי כמו שניתן למצוא בקניונים, עשוי להיות בעיה מבחינת ציבור הנהגים, זאת בשל הרוחב אשר עשוי ליצור חוסר וודאות מצד הנהגים וגם דוחק וצפיפיות שניתן לחוש בשל הגובה הנמוך ותאורה חלשה. נוסף על כך, ניתן לראות כי פעמים רבות מדובר על חניון בעל מראה אפור וקודר ללא סימוני דרכים. מכאן, יש חשיבות רבה לדאוג לצביעת חניון תת קרקעי ברמה הגבוהה ביותר על מנת לאפשר לנהגים להרגיש בנוח. צביעה מקצועית עשויה לחולל שינוי משמעותי ביותר בכל הנוגע להתמצאות בחניון. צביעת חניון תת קרקעי נחשבת לעבודה מאתגרת ומורכבת. חברה מקצועית בתחום תבצע תכנון מדויק של העבודה בהתאם לתקנות השונות. כאשר מדובר על חניון תת קרקעי, יש חשיבות עליונה לצבוע את החניון באמצעות שימוש בצבעים עמידים וחזקים על מנת להבטיח כי הסימון והסמלים ישארו לאורך זמן רב. נציין כי צביעה שאינה מקצועית עשויה להוביל לנטישה של נהגים, זאת בשל העובדה כי הם לא יהיו מעוניינים להשאיר את הרכב שלהם במקום שלא נראה טוב.

מה כוללת צביעת חניון תת קרקעי?

צביעת חניון תת קרקעי כוללת את השלבים הבאים אשר מאפשרים לנהגים להבחין בסימנים השונים.
  • צביעת קירות בגוון מתאים.
  • צביעת רצפה באמצעות חומרים איכותיים ועמידים.
  •  צביעת עמודי תמיכה בחניון למטרות אזהרה, סימון והכוונה.
  • סימון חניות.
  •  סימון חניות נכים.
  • צביעה של חיצי הכוונה.

החשיבות של צביעת אפוקסי

הקפדה על צביעת חניונים תת קרקעיים מאפשרת לנהגים להרגיש נוח במקום ולהתנהל בצורה הטובה ביותר. היום ניתן לראות צביעת חניונים באמצעות צבע אפוקסי – מדובר על צבע המעניק לרצפה מראה יפה תוך שמירה על עמידות לאורך זמן רב. צביעת אפוקסי מקצועית מחייבת בחירה של חברה איכותית בתחום אשר תבין את החשיבות של הצביעה- אפשרות לתת לציבור הנהגים להרגיש בטוחים בידיעה כי הם מחנים את הרכב שלהם במקום איכותי אשר ניתן להשאיר בו את הרכב לאורך זמן רב ללא כל חשש מבעיות בעת השהייה במקום. מדובר על צבע חזק, מדויק ועמיד לאורך זמן רב המיועד לכיסוי של שטחי פנים לצורך יצירה של שכבת הגנה העמידה בפני כימיקלים. עבודת הצביעה חייבת להתבצע על ידי חברה מקצועית בתחום על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

מהם היתרונות של צביעת אפוקסי?

מדובר על בחירה נכונה ומדויקת עבור חניון תת קרקעי וישנם יתרונות רבים לבחירה באפוקסי:
  • אסתטי: מדובר על פתרון אסתטי במיוחד המהווה חלופה לפתרונות אחרים. נציין כי האפוקסי כולל שילוב של צבעים בציפוי בטון והתוצאה המתקבלת היא מראה אסתטי מרשים במיוחד.
  • עמידות: מדובר על צבע עמיד במיוחד בפני שחיקה.
  • תחזוקה: נוסף על זאת, מדובר על צבע איכותי אשר קל לתחזק.

סיבות לצביעת חניון תת קרקעי

ישנן סיבות שונות לצביעת חניון תת קרקעי וכעת נמנה את הסיבות השונות:
  • סיוע לציבור הנהגים: באמצעות צביעה מקצועית יש אפשרות לסייע לציבור הנהגים במסגרת השהייה בחניון – כך יתאפשר להם לדעת אילו מקומות פנויים בחניון.
  •  שמירה על הבריאות של ציבור הנהגים: נוסף על כך, באמצעות צביעה ניתן לשמור על הבריאות של ציבור הנהגים ולמנוע מהם להיות מעורבים בתאונות במסגרת השהיייה בחניון אשר עשויות להתרחש בשל סימנים לא ברורים.
  •  חוזק: זאת ועוד, באמצעות צביעה הנהגים יכולים להרגיש בטוחים יותר במסגרת השהייה בחניון.
על חשיבות בחירת חברה מקצועית חניון תת קרקעי צבוע ומסומן בצורה הטובה ביותר יהיה בטיחותי עבור הנהגים ומזמין להחנות את הרכב במקום. צביעה של מקומות חנייה תסייע לנהגים למצוא בקלות יתרה את הרכב שלהם ולכן יש חשיבות עליונה לבחור בחברה מקצועית בתחום. חברה מקצועית בתחום תבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר תוך בחירת החומרים המתאימים והתאמה לדרישות של מנהלי החניון.
להצעת מחיר משתלמת

ולתיאום ייעוץ התקשר ל – 050-21-66656 / 050-21-66649
או השאר פרטים:

דילוג לתוכן